"We kunnen niet worden wie we willen, door te blijven wie we zijn"

Succes vandaag is geen garantie voor succes in de toekomst.

Van belang is te beseffen dat gedreven door technologische innovatie, consumenten gedrag en innovatiesnelheid  levenscycli van product-markt-combinaties sterk hebben ingekort. Succes vandaag is daarom geen garantie voor succes in de toekomst. De belangrijkste factoren die disruptie mogelijk maken zijn;

Digitalisering begint bij waardepropositie niet bij IT

Wie is onze klant

Is de huidige en toekomstige klant dezelfde als die uit het verleden. Of zijn de behoeftes en de klantreis veranderd?

Welke waarde lever je

Welk probleem los je op. En welke producten en diensten kunnen worden ontwikkeld om hierop in te spelen?

Hoe kan data en IT ondersteunen

Welke digitale processen en data is nodig om behoeftes van klanten te analyseren en waarde te kunnen toevoegen?

    Ontwikkel Datagedreven businessmodellen

    Data is een van de belangrijkste assets van uw organisatie. Door beschikbare data te vertalen naar informatie en data aan te vullen en te verrijken, ontstaan mogelijkheden voor de ontwikkeling nieuwe businessmodellen.

    Transformeer uw organisatie tot een data gedreven business. Waarbij besluitvorming niet is gestoeld op ‘gut feeling’ maar op cijfers.

    Beschikbare data

    Dataverzamelen

    Dataverrijking

    Ontwikkel Services

    Bent u in te grote mate afhankelijk van de verkoop van producten? En staan prijzen continue onder druk? Ontwikkel dan complementaire diensten voor uw klanten.

    Beantwoord eens de vraag: 'hoe kan ik mijn klanten helpen met hun business?' En ideeën voor aanvullende services ontstaan. Door naast producten ook diensten te verkopen wordt de concurrentiepositie versterkt.

    Definieer samen met DTM uw digitale strategie

    DTM is uw partner in digitale transformatie van uw organisatie.

    Contact DTM
    Erik Brunekreef
    +31 20 261 5278
    LinkedIn

    Dokter van Deenweg 126
    8025 BN Zwolle